Lola Keizer

Foto’s:
Video’s:

Over mij

Ik zou mij in het kort eerst voorstellen... ik ben Lola Keizer, 18 jaar oud en woon in Almelo. De reden dat ik dit blog heb aangemaakt is onder ander om mijn tijd in Spanje vast te leggen. Ik loop namelijk een kwartiel stage in het buitenland... Chiclana de la Frontera, Spanje. Wat ik hier ga doen is werken in het ziekenhuis op verschillende afdelingen. Deze stage past perfect bij mijn opleiding tot verpleegkundige. De naam van het ziekenhuis is 'Viamed Novo Sancti Petri'.

Over mijn reis

Als eerst Spanje... gedurende mijn tijd in Spanje staat Marokko ook nog op de planning. Het is namelijk 3 uur reizen om in Marokko te komen. Na mijn reis naar Spanje ben ik van plan om in de zomervakantie naar Mexico te gaan samen met een goede vriendin van mij. Je kunt wel zeggen dat ik redelijk avontuurlijk ben en de zon graag op zoek in mij vrije tijd.

Bezochte landen

Ik heb 12 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Nederland, Polen, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk.