25-04-2022: Plans changed

25 april 2022 - Almelo, Nederland

Zoals je weet zou ik eigenlijk 6 mei met het vliegtuig vertrekken naar Spanje met 50 kg bagage… de plannen zijn echter veranderd. Vanuit een spontaan idee heb ik besloten om met de auto naar Chiclana de la Frontera te reizen. Het idee alleen al klinkt een beetje onrealistisch, maar heb er super veel zin in! Papa heeft mijn oude Fiat terug geregeld. Hiermee heb ik eigenlijk super veel geluk… anders was het natuurlijk niks geworden met de auto.

Aanstaande zondag avond vertrek ik als het goed is samen met een vriend. Er is een kans dat we ook maandag vertrekken, maar ons idee was zondag avond. Het is in totaal zo’n 2400 km rijden dus daar zijn we wel een tijdje mee bezig.

Nu zal je misschien wel denken. Het vliegticket… dat geld krijg ik helaas niet terug. We bellen vandaag even naar de verzekering, maar ik ga er van uit dat dit geld weg gegooid is. Het is nou eenmaal zo…  Ik krijg er een kleine vakantie voor terug! Het voelde als een bult geregeld, maar uiteindelijk is alles goed gekomen en moet ik niet zoveel stressen.

Voor nu… mijn laatste week… ga ik alleen nog maar leuke dingen doen! Ik ga met vriendinnen afspreken, kan mijn koffer/auto/tassen in gaan pakken en moet dit weekend nog 2 dienstjes werken. Dan kan het avontuur beginnen.

Ik ga jullie volgende week actief op de hoogte houden en zal veel foto’s plaatsen van m’n roadtrip!